Thailand update

Här i Thailand är man igång hela tiden! Igår var vi på stranden och åkte vattenscooter, som var riktigt kul och som jag måste göra om! På kvällen gick vi på kvällsmarknaden, och där hittade jag jättefina kläder. Nästa helg blir det Bangkok, and I can't wait! Fast innan vi drar dit ska jag verkligen se till att steka så mycket jag kan i solen så jag kommer hem brun. Det har inte varit det bästa vädret de senaste dagarna, men det kanske blir bättre nu sista veckan..

Här hänger jag om dagarna..

Kommentarer
Postat av: sis

åh pool, det ja saknar mest! ska till landet ikväll, har varit jättevarmt så ska bada imorrn igen. Ha det bra Jessie, puss

2009-08-09 @ 16:29:35

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
RSS 2.0